2011. február 4., péntek

Focipálya..

Keresztfiam születésnapjára készítettem ezt a Tortát.
Mivel Martin kedvenc csapata a Barcelona,biztos voltam benne hogy szerepelni fog a tortán.Több terv is született,de ez bizonyult a legjobbnak. A belseje viszonylag egyszerű,de nagyszerű:-).
Kakaós piskóta és sok-sok csokikrém.A krémre van egy jól bevált és nagyon finom receptem.
Először egy csokipudingot főzök,de csak 4dl tejből.Közben étcsokit olvasztok egy pici tejjel.Ezt gyakori kevergetés mellett hideg vízben lehűtöm.Amikor mind a kettő teljesen kihűlt robotgéppel összedolgozom őket,majd beleforgatom az előzőleg felvert habalapot.
Növényi habot használok,mivel könnyebb dolgozni vele mint a hagyományos tejszínhabbal,és szerintem teltebb az íze is.
Tehát kész volt a krém, a piskóta és megvolt a töltés is.Ennél a tortánál használtam először Unidec-et. Kicsi jobb dolgozni vele mint a Formix-al,de nem lehet olyan szépen eldolgozni benne a színeket(vagy csak nekem nem sikerült??).
A címert letöltöttem a netről,és minden egyes darabját papírból kivágtam.Színezés,nyújtás összeállítás.Nem volt gond.
Na de a kapuk!!!

Tudtam hogy nem csak "megrajzolni" szeretném,hanem hogy valóban ott is legyen.Tojásfehérjét,cukrot és egy pár csepp ecetet felvertem és egy sütőpapírral borított fa sablonra nyomtam rács mintával.
Ezt 6 órán keresztül szárítottam.Kész is........De előtte azért párat ki kellett dobni,mert nem jött le a sablonról,vagy nem szárad ki eléggé,vagy meg sem száradt:-).

Ezek után már csak a vonalakat kellett megcsinálni és kezdődhetett a meccs!

2 megjegyzés: