2011. február 6., vasárnap

Rékuci szülinapja...

A Nővérem hívott,hogy kellene a Rákucinak torta a szülinapjára.Nem is egy hanem kettő!
Az egyik a "rendes" összejövetelre,a másik pedig a délutáni zsúrra.
Mivel a Kis Hölgy furulyázni tanul,meg a Hello-Kitty-t is szereti,egyből meg is volt a téma:-)
Mint minden gyerek,Ő is a csokit szereti legjobban,így a két krém már adott is volt.Az elkészítéssel sem volt gond.
28 cm-es forma,alul kicsit levágva.A leeső részből szépen meg tudtam formázni a füleket.A burkolás szerintem egész szépre sikeredett,igaz nem is beszélhetünk egy nagyon bonyolult formáról..Ez a torta egyszerű de nagyszerű!???.

A második...
Legyen valami a zene témájában.Testvérem adta az ötletet,hogy egy "valódi" kottát csináljak.Formailag egyszerű volt,de a megfelelő dal kiválasztása már nem annyira.
Ismertnek kellett lennie,könnyen lejátszhatónak és persze kellett hozzá egy kotta.Az interneten mindent meg lehet találni,így ez is.
A választás végül a "bújj,bújj zöld ág.." című dalocskára esett.A magam módján kiírtam a kottát,majd a tortára "raktam".
Fekete tejszínhabbal alkottam meg a zeneművet,majd a végén egy valósághű(?) furulyát is csináltam.



Később,a gyertyák elfújása után Rekuci megpróbálta eljátszani,több kevesebb sikerrel:-).
És hogy ki csinálta rosszul?

Ezt mindenki döntse el maga.............

1 megjegyzés:

  1. Most találtam rád, végignéztem a műveidet. Fantasztikusan jó tortákat csinálsz!
    Gratulálok az ügyességedhez. Főleg a táska meg a cipő tetszik. Meg ez a kettő is szuper. A furulya tényleg nem valódi?

    VálaszTörlés