2011. február 6., vasárnap

Gabinak....

Gabinak már csináltam tortát.Szerencsére sok csajjal dolgozik együtt így szinte mindig van valami alkalom amire lehet kérni tortát:-).A Twilight-os egy kolléganőjüknek kérték,a cipellőt meg a kolléganői Neki.
Igazi picsogós tortát akartam csinálni mert a Hölgy cipőmániás:-).Ötlet megvolt,már csak meg kellett valósítani.
A doboz viszonylag egyszerű volt.Kipróbáltam hogy az oldalát úgy borítom be,hogy előbb a lapokat lehűtöm,így merev lesz és elvileg jobb dolgozni vele.Hát nem tudom........
Magát a cipőt már előző nap,munkában megcsináltam.Lehet kicsit körülményesen,de az volt az első ilyen jellegű munkám.Szóval......
Linzertésztából kivágtam egy cipő formát,sütőformára tettem,a sarka alá pedig egy hőálló tálat.Így megvolt a magasság.Megsütöttem,majd amikor kihűlt jöhetett a grillázs.Ugye mindenki tudja,hogy hogy kell csinálni,csak én tettem bele még szezámmagot is.Először egyik,majd miután kihűlt a másik felét is bevontam vele.
Azt kell mondjam,annak ellenére hogy az első volt egész jó lett.:-)

Másnap otthon elkészült a doboz.Ananászkémet használtam ami szerintem remek lett.Jó sokszor megkóstoltam,hogy tuti jó legyen:-)))).
A cipőt bevontam(ahogy tudtam),majd a sarkát csináltam meg.Ez tiszta Unideck volt,pár kövecskével.
Ahogy a Mestereim mondták,a burkolás még nem tökéletes és az alját is el kell tűntetni...
Úgy lesz!!

A végleges összeállítást az átadás helyén végeztem el,mert nem bírta volna a szállítást..

Azt hiszem jól sikerült,és a visszajelzés is pozitív volt:-)
Köszi Gabi....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése