2011. február 5., szombat

Topsy...

Netes barangolásaim alkalmával egyre több helyen láttam ezt a furcsa formát. Tetszett,hogy az egész torta olyan mintha össze akarna roskadni,közben meg gyönyörű díszítési lehetőségek vannak,amikkel fel lehet vértezni..
Meg is néztem pár videót,hogy tisztában legyek a készítésével..
Lapokat megsütjük,egymásra rakjuk,faragjuk,jelölünk,egymásra rakunk,kenünk,díszítünk.Ennyi....
Gondoltam én:-).

Nekiláttam,hogy az első Topsyt megtervezzem.Nem volt kérdés,hogy az évfordulónkra fogom megcsinálni a Kedvesemnek. Van két füzetem amiben lerajzolom mit is szeretnék.Az egyik a skicceknek,a másik a "valós" kivitelnek.
Tervek készen,már csak neki kell állnom. December 26.-ra kellett megcsinálnom titokban.
Tehát alaposan meg kellett terveznem a dolgokat,hogy ne tudja meg Ő.

4 db tortalapot csináltam,különböző méretekben.Szokásos recept: 8 tojás,20 dkg cukor,20 dkg liszt,sütőpor.
A krémek: alul diókrém,felül eperhabos krém...

Összerakás:
    Hát nem volt olyan egyszerű mit hittem,de miért is lett volna:-).Az alja nem sikerült tökéletesen,mert a krém kicsit laza lett,így nem tudtam szépen faragni.Azért nagyjából sikerült,és a bevonat is meglett.
A tetejét viszont totálisan elrontottam.Most mondhatnám hogy siettem,de tényleg.Aznap még 3 tortát csináltam..
Szóval nem sikerült.Nem faragtam le az alját,így egy egyenes henger lett:-(

Díszítés után világos lett,hogy valóban nem sikerült.A krém puha lett,oldala megrogyott...Csőd!!!!!!!!!!!!!!

Persze családban maradt,így nem volt akkora gond.

Kedvesem örült neki és ez volt a lényeg!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése