2011. január 31., hétfő

Az első valódi felkérés..

Miután Mariann tortája elkészült,belelkesedtem.Elkezdtem bújni a netet,Kedvesem folyamatosan töltötte le a képeket a világhálóról,néztem a videókat.Tippek,trükkök,tanácsok,fortélyok,technikák..Minden mait a tortákról lehet és érdemes tudni az fent van a hálón.Sok mindent meg lehet tudni,de egy valamit nem.A tapasztalatot nem lehet csak "úgy" megszerezni.Azért tenni kell,és dolgozni.....
És megkaptam az első igazi felkérést.Jól esett,hogy valaki velem szeretné megcsináltatni azt a tortát amit szeretne..

Spongya Bob....
Na,gondoltam,belecsaptam.Feketeerdő krémmel.Enni ettem már,de csinálni még sosem csináltam.Utána néztem több helyen,több receptet leírtam,majd hosszas tépelődés után kiválasztottam a nekem legmegfelelőbbet..
Bár olyan sokféle képpen nem is lehet csinálni.:-)

Piskóta sikerült,faragás,töltelék szintén,a betöltés is jó lett.





Bob lábai is "kinőttek":-)..

Kezdődhetett a burkolás.Böngészés a neten Spongya úr után,színek kiválasztása,Formix szinezése.
Nyújtás,vágás,formázás,nyújtás........
Hosszú volt!!! Tapasztalatok hiányában közel 4 órát vett igénybe a torta elkészítése..

Este 21.óra. A végső simítások...............Elkészült!



Sajnos a sors szomorú tréfája,hogy az illetőnek vagy nem tetszett,vagy nem ízlett,de minősíthetetlen stílusban kritizálta.Szerinte egy rakás sz"""r volt,és ezt még híresztelte is...:-(.

Sebaj Kedves Ismeretlen Ismerős,akik eddig kaptak tőlem tortát mind elégedettek voltak.Nem is bánt már annyira,hogy a Te "kifinomult" ízlésednek nem felelt meg....


Ennyi volt Bob Úr története...

3 megjegyzés:

  1. pedig szerintem ez lett az egyik legjobb(persze csak az enyém után!!!:)
    grat az összes eddigihez!! nagyon szuperek!
    üdv,és további jó tortakészitést kivánok!
    zsofi

    VálaszTörlés
  2. Köszi ToZsó:-).Mindenképp igazad van:-)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem ez nagyon szuper lett :)Nekem nagyon tetszik :) Gratulálok!

    VálaszTörlés