2011. január 31., hétfő

Az első....

Kedves naplóm...

Kezdhetném akár így is,mint anno gyermekkorunkban.De nem szeretném....

Inkább nekiesek egy új "feladatnak".Blogot írni...Többször nekifutottam már,de az első lépések után valahogy mindig elment a kedvem az egész "regisztráljbejelnzkezzszerkessz" dologtól.Tegnap délután azonban eldöntöttem hogy megcsinálom.Ezen eltökélt gondolat Kricky blog.szülinapi összejövetelén érett meg bennem.Többen kérdezték hogy van-e,mi a címe..Én meg csak hajtogattam hogy még nincs...Akkor már van:-)

Majd idővel bele is jövök a szerkesztésébe,meg megismerem hogy mit,hogy,mikor,merre.....

Sok lesz a munka mire minden képet felrakok,rendezek,jellemzek.De ez a blog lényege.Leírni mindent hogy Ti aki olvassátok lássátok,hogy amit csinálok azt valóban szeretem csinálni.

Akkor legyen hát.................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése