2011. január 31., hétfő

Kezdjük...

Nem emlékszem pontosan,hogy honnan jött az ötlet hogy tortákat sütögessek.Szakmámat tekintve pék vagyok,így nem áll messze tőlem az ilyesfajta tevékenység.Mindig is szerettem sütni-főzni.Gyakran csak kinyitom a hűtőt,körülnézek mi van benne és csinálok valamit.Aztán vagy sikerült vagy nem.Rendszerint mindig elfogyott ami elkészült,de volt ami a kukában landolt:-)..Mindig szerettem a finomságokat,mind enni mind elkészíteni.
Kedvenceim a gyümölcsös édességek de a vajas krémeket például nem szeretem.Sem enni,sem csinálni. A krémeket inkább tejszínnel csinálom....
Az első torta (Marianné...)pl.: gesztenyekrémes volt.Ez kezdésnek egy egyszerű "töltelék" volt,ami szerencsére sikert is aratott. Itt igazolódott a mondás hogy: " a kevesebb néha több!"..
A burkolás már nem volt annyira egyszerű. Egy nappal előtte nagy bevásárlást csináltunk Párommal.
Habalap,Formix,színezők,dresszingzsák,csőrök és minden ami szükséges lehet. És akkor még nem csináltam semmit:-).

Tehát nekiláttam. Párom segített (KÖSZÖNÖM BABA!!),tehát közösen csináltuk.Ha jól emlékszem a díszítésben még Gabi is részt vett.
Sikerélmény volt amikor először ki tudtam nyújtani a Formix-ot,és be is tudtam borítani.Elkövettem egy hibát,ami nem is biztos hogy felróható nekem,hisz nem csináltam még ilyen dolgot.Szóval elég vékonyra nyújtottam a masszát,és ez sajnos meg is látszik a torta oldalán.

Azt gondoltam hogy lehet hogy nem szép,és talán nem is finom de ÉN csináltam....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése